Szerviz, garancia, hibabejelentés

Garanciával és meghibásodással, szervizzel kapcsolatos tudnivalók

 

Letölthető formában itt is megtalálja minden termékre vonatkozó, komplett jótállási feltételeinket:

Klikk ide (pdf)

JÓTÁLLÁSI LEVÉL


Fontos: Ha esetleg nincs már meg a készülék vásárlásánál kapott számla vagy jótállási jegy, kérjen tőlünk másolatot emailben itt: kozpont(kukac)futesprofi.hu


JÓTÁLLÁSI LEVÉL Részletesen

(A jótállás érvényesítéséhez minden esetben szükséges az általunk kiállított eredeti számla, vagy annak másolata!)

Kérem olvassa el figyelmesen az alábbi garanciával kapcsolatos

FONTOS,

általános tudnivalókat!

A megvásárolt készülékhez, minden esetben talál mellékelten használati útmutatót. A termék használója ezt köteles a készülék használatbavétele előtt elolvasni és megérteni. Ha a felhasználó számára ez nem világos, segítséget kérhet cégünktől, akár kapcsolatba léphet a megadott termék importőr és szerviz kapcsolattartójával. Ennek elmulasztásából okozott bizonyítható meghibásodás felelőssége a használót terheli.

Amennyiben cégünk nem elérhető, kérem használja oldalunkon található, bármikor letölthető dokumentumokat

https://futesuzlet.hu/hasznalati-utasitas

vagy írjon emailt a következő email címre kérdésével, kérésével: kozpont@futesprofi.hu

 

Az általunk (Pelle és Pelle Kft.) forgalmazott termékek szakszervize, a magyarországi importőr, lásd lent „Importőr és Szerviz kontakt”, kivételt képez ez alól az Electrolux termékcsalád!

A törvényi jogszabályoknak megfelelően a jótállás időtartama a termék árától függően sávos:

10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év

100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év

250 000 forint eladási ár felett 3 év

Ettől eltérő lehet természetesen, az egyedi -hosszabb időtartamú- garancia!!!

 

ATLANTIC fűtő berendezések

Az Atlantic készülékekre 2 év a jótállási időtartam. Amennyiben a számla kiállításától számítva 30 napon belül regisztrálja a termék gyári számát, a 2 éven felül +3 év jótállást vállal az importőr, aki egyben a szerviz is! A vásárlástól számított 30 napon túl, vagy regisztráció hiányában, a megvásárolt termékre, a számla kiállításától számítva, 2 év garanciára jogosult a vásárló!

2+3 év garancia érvényesítése: https://webshop.eurovill.com/garancialis-regisztracio-urlap

Importőr és Szerviz kontakt: Eurovill Profi Kft. 1139 Budapest Fáy u. 12/B.

Tel: +36 1 370 4373, +36 20 939 2420, e-mail: titkarsag@eurovill.com

 

ELECTROLUX Konvektorok

Az Electrolux ECT/T Torrid konvektorokra 2 év garancia, az ECH/AG inverteres wifis modellekre 5 év garancia érvényesíthető.

Szerviz kontakt: Flag Kft.1083 Budapest, Práter u. 51.

Telefon:  +36 70 330-3960 , +36-1-210-0344; +36-1 210 2774, email: service@flagservice.hu vagy info@flagservice.hu

 

ADAX, BEHA, GLAMOX fűtő berendezések

A fent említett készülékekre 5 év teljeskörű cseregarancia vonatkozik. Online garanciális hibabejelentő https://nordart.hu/warranty/form

A cseregaranciás norvég panelek esetében, lehetőség van az 5 éven felül, külön díj megfizetése mellett +3 év javítási garanciára, ez jelenleg készülékenként 8000 Ft (2023-02-01), illetve a webáruházban rendeléskor megtekintheti az aktuális díjat.

Importőr és Szerviz kontakt: NÁGEL NORDART Bt. 1138 Budapest Jakab József u. 17. E. ép Fszt 12.

Tel: +36 20 955 2629, e-mail: ugyfelkozpont@nordart.hu

 

 NOIROT SPOT D és BVF CP1 fűtő berendezések, BVF infra panelek, Adelig okostükör

A NOIROT SPOT D és BVF CP1 készülékekre 1 év garancia érvényes.

A BVF NG , MG és PG típusú infrapaneleket illetően, a magyar törvényeknek megfelelően, 100.000 Ft/ termék ár alatt 1 év garanciára, 100.000 Ft/termék ár felett 2 év garanciára jogosult a vásárló.

Az infarpanelekhez a gyári rádiófrekvenciás termosztát (opció, nem tartozék) a BVF 24-FP-re 1 év garancia+1 év bővíthető

A SPOT D és BVF NG, MG, PG fűtőberendezések garanciáját 5 évre bővítheti, amennyiben az alábbiak szerint jár el

(A fentiekből kivételt képez a BVF ADELIG okostükör, ezesetben a törvényileg előírt 1év garanciát +1 egy évvel lehet bővíteni!)

Minden kiterjesztett, bővíthető garanciát a termék kézhezvételétől számított 7 napon belül szükséges regisztrálni!

Ennek hiányában csak a törvényben előírt garanciaidőre jogosult a vásárló! Ehhez bővebb tájékoztatást minden esetben, a termék külső dobozán (nejlonban) elhelyezett garanciajegyben talál, amelyet mindenképpen szükséges a számlával vagy a másolatával – amit legalább a garancia időtartamáig- szükséges megőrizni!

NOIROT: https://www.noirot.hu/garancia/,

BVF CP1 és BVF infra panelek, BVF 24 FP, Adelis okostükör: https://www.bvf.hu/termekregisztracio/

Hiba esetén, az esetleges online garancia ügyintézés: https://www.bvfheating.hu/shop/garancia-ugyintezes/

Importőr és Szerviz kontakt: BVF Fűtési Megoldások Kft.  2142 Nagytarcsa Ősz utca (HRSZ: 0126/126)

Tel: +36 1 490 0490, e-mail: info@bvfheating.hu

Terméktámogatás: https://www.bvfheating.hu/termektamogatas/letoltesek/

 

BONJOUR, THERMOR és VIGO fűtőberendezések

A fent említett készülékekre, BONJOUR és THERMOR márkajelzéssel 5 év garancia, VIGO termékcsaládra 2 év garancia vonatkozik.

A számlát vagy annak másolatát, legalább a fent említett időn belül őrizze meg (ILLETVE az esetleges jövőbeni javítás vagy egyéb felmerülő probléma miatt a termék használatáig!)

Importőr és Szerviz kontakt: Elektrofűtés Kft.  8777 Hosszúvölgy, Kossuth u.5.

Tel: +36 20 590 0863, e-mail: info@futes-elektromos.hu

 

JH infra sötétsugárzó készülékek

A fent említett JH sőtétsugárzókra a törvényben előírt 100.000 Ft/ db termék ár afelett 2 év, 100.000 Ft/ db ár alatt 1 év garancia idő vonatkozik. Garanciális ügyintézés kapcsán, kérem használja az alább megadott telefonszámot és e-mail címet.

Importőr és Szerviz kontakt: DIMAT Fűtéstechnika Kft. 7627 Pécs, Pósa Lajos u. 39. (csak SZÉKHELY!)

Tel: +36 70 601 0209,e-mail: dimatkft@gmail.com

Terméktámogatás: https://dimat.hu/hasznalati-utmutato

 

MOEL rovarcsapda és MOEL infrasugárzó készülékek

A fent említett termékekre 1 év garanciaidő vonatkozik. (Kivételt képez a 100.000 Ft feletti termék esetén, itt a törvényben előírt 2 év garancia érvényesíthető) A kitöltött garanciajegyet, legalább ezen időn belül őrizze meg a számlával, vagy annak másolatával. (ILLETVE az esetleges jövőben javítás vagy egyéb felmerülő probléma miatt a termék használatáig!)

Importőr és Szerviz kontakt: KOMPEL Kft. 1105 Budapest Vaspálya u. 20/a

Tel: +36 1 431 9640, e-mail cím: info@kompel.net

 

Fűtőszőnyegek, fűtőkábelek és vezérlők márka szerint

BVF H-MAT, L-PRO szőnyegek és WFD (beltéri) SX (kültéri) fűtőkábelek

A garanciához szükséges, hogy a BVF fűtőszőnyegekhez, kábelekhez a BVF márka családból válassza ki a telepítendő rendszer vezérlőjét!

A BVF H-MAT, L-PRO fűtőszőnyegre és WFD és SX fűtőkábelre10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

Terméktámogatás: https://www.bvfheating.hu/termektamogatas/letoltesek/

 

A BVF termosztátokra 1 év garancia van, amelyet +1 évvel lehet bővíteni, ehhez szükséges a termék kézhezvételétől számított 7 napon belül az alábbi oldalon a termék regisztrálása. Az instrukciót minden esetben a termék dobozban találja. Az itt elhelyezett garanciajegyet mindenképpen szükséges a számlával vagy annak másolatával -amit legalább a garancia időtartamáig -szükséges megőrizni!

https://www.bvf.hu/termekregisztracio/

Jelenlegi típus paletta: BVF N1 Netmostat, BVF 801 wifi, BVF 24 FX-RF,

 

Hiba esetén, az esetleges online garancia ügyintézés: https://www.bvfheating.hu/shop/garancia-ugyintezes/

Importőr és Szerviz kontakt: : BVF Fűtési Megoldások Kft.  2142 Nagytarcsa Ősz utca (HRSZ: 0126/126)

Tel: +36 1 490 0490, e-mail: info@bvfheating.hu

 

LIKEWARM T-MAT, F-MAT beltéri fűtőszőnyegek

A LIKEWARM T-MAT és F-MAT fűtőszőnyegekre 10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen letölthető:

Terméktámogatás: https://dimat.hu/hasznalati-utmutato

A DIMAT által forgalmazott alábbi termosztátokra 1 év garancia van.

Jelenlegi típus paletta: M6, M9, HT-08, M6 wifi, Beca Wifi, Smarmostat Wifi, HT-04 Wifi dugaljas termosztát

Importőr és Szerviz kontakt: DIMAT Fűtéstechnika Kft. 7627 Pécs, Pósa Lajos u. 39. (csak SZÉKHELY!)

Tel: +36 70 601 0209, e-mail: info@dimat.hu

 

DIMAT fagyvédelmi SLL önszabályzó és PHC szerelt kábelek

Azt SLL önszabályzó kábelre 5 év, a PHC szerelt termosztátos fagyvédelmi kábelre 2 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a termék kivitelezése, használata. Az útmutatót minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

Terméktámogatás: https://dimat.hu/hasznalati-utmutato

Importőr és Szerviz kontakt: DIMAT Fűtéstechnika Kft. 7627 Pécs, Pósa Lajos u. 39. (csak SZÉKHELY!)

Tel: +36 70 601 0209, e-mail: info@dimat.hu

 

HEATCOM fűtőszőnyeg, fűtőkábel bel -és kültéri

Heatcom hidegburkolatra, illetve bel -és kültéri fűtőkábelekre 25 év, melegburkolat alá való ALU fűtőszőnyegre 15 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

Letölthető dokumentumok

A Nordart NA-21 WIFI SMART termosztátra 2 év garancia van!

Garanciális probléma esetén: https://www.heatcom.hu/garancia-es-javitas/

Importőr és Szerviz kontakt: NÁGEL NORDART Bt. 1138 Budapest Jakab József u. 17. E. ép Fszt 12.

Tel: +36 20 374 8344, e-mail: info@heatcom.hu

 

ELEKTRA fűtőszőnyeg bel -és kültéri

Az Elektra beltéri hidegburkolat alá telepíthető fűtőszőnyegre 20 év garancia, a kültéri alkalmazásnál használható fűtőszőnyegre 10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutatóban leírtak szerint történik a kivitelezés. Az útmutató minden esetben a termék dobozában találja, de az alábbi helyen akár letölthető:

https://nordart.hu/product_group_docs/2019-10-28-12-43-55_12.pdf

https://nordart.hu/product_group_docs/2019-10-28-12-14-15_9.pdf

Az Elektra fűtőszőnyegnél is kötelező minden esetben a megfelelő termosztát beépítése a garancia érvényesítéshez.

Jelenlegi termosztát típusok: (2 év) beltéri NA-21WIFI Smart, kültérre ,( 1 év) kültéri Elektra ETO, ETR2, ETN4, ETOG-56

 

Importőr és Szerviz kontakt: NÁGEL NORDART Bt. 1138 Budapest Jakab József u. 17. E. ép Fszt 12.

Tel: +36 20 374 8344, e-mail: info@heatcom.hu

 

EVP fűtőszőnyeg, DEVI fűtőszőnyeg és fűtőkábel

AZ EVP hidegburkolatos fűtőszőnyegre 10 év garancia érvényesíthető, amennyiben a használati útmutató szerint történik a kivitelezés.

A DEVI márkajelzésű, modelltől függő, különböző szőnyeg és kábel felhasználóság szerinti garancia meghatározásának idejét itt tekinteti meg:

https://futokabelek.hu/wp-content/uploads/2021/08/DEVI-garancia-leiras.pdf

FONTOS, hogy a garancia akkor érvényesíthető, amennyiben az EVP és DEVI márkajelzésű termékeket a vásárlástól számított 6 hónapon belül a leírásnak megfelelően, a mérési jegyzőkönyvvel együtt regisztrálják és az adatok feltöltése megtörténik!

https://webshop.eurovill.com/garancialis-regisztracio-urlap

Importőr és Szerviz kontakt: Eurovill Profi Kft. 1139 Budapest Fáy u. 12/B. Tel: +36 1 370 4373, +36 20 939 2420,

e-mail: titkarsag@eurovill.com

 


A fenti szervizek közvetlen felkeresését elsősorban a futáros küldésű termékeinkkel kapcsolatban javasoljuk, hiszen így a direkt kapcsolattal és esetleges visszaküldéssel a javítás gyorsasága növelhető. Az esetleges hibajelenségekkel kapcsolatban is bővebb információt kaphatnak, mivel minden hibajelenség oda fut be.

(Ha a cégünknek küldik, természetesen akkor is megtörténik a javítás, de akkor még egy szállítás közbejön, mi is az importőrhöz küldjük a csomagokat, nem foglalkozunk javítással)

Bolti átvétes termékeket természetesen a szabályoknak megfelelően átveszünk javításra, de itt is kalkulálják be az oda-visszaküldés idejét. (azaz itt is gyorsabb a közvetlen vonal)

Elem hozzáadva a kosárhoz.
0 elemek - Ft